24 set 2009
agudol ::: direct marketing
ITALIANO
Agudol è un antidolorifico senza ricetta medica ideato appositamente per il mal di testa. Per pubblicizzarlo l'agenzia Maruri Grey (Ecuador) ha ideato un'azione di direct marketing rivolta ai medici. A questi ultimi è stata recapitata una piccola scatola di legno contenente una racchetta con una palla di gomma collegata ad essa da un filo elastico. Da un lato è stato stampato il volto di un uomo accigliato e dall'altro la stessa faccia, ma rilassata. Grupo Farma del Ecuador SA ha ottenuto un ottimo riscontro.
_______________________________________________________
ENGLISH
Agudol is a nonprescription painkiller specially formulated for headache. For general confidence and gain ground in May to its competitors, is developing a piece of direct marketing aimed at clinicians who recommend the product to their patients. Through its own medical representatives, Agudol to him a small wooden box, inside was a racket toy with a rubber ball attached to it with an elastic thread. On one side was printed the face of a frowning man and the other the same face but relaxed. Grupo Farma del Ecuador S. A. received excellent feedback
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
This program is viewed as an alternative in recent years that can
RispondiEliminagive your love life as Farmacia On Line. Formerly referred to as the Son of
Man, but the feel is much the same as the one you started with.
My web blog ... check this Site out